Tuesday, March 15, 2011

nak jadi pelajar cemerlang?

oh tidak!! tinggal 14 hari je lagi nak hantar first draft thesis.. 14 hari = 2 minggu je lagi..? harus lah kena pecut dah sekarang ni.. mati kalau tak siap.. tak pasal-pasal konvo tahun depan kang.. tak ke naya..



ada gaya muka risau tak?


tak apa.. bak kata pepatah melayu, "nak seribu daya, tak nak seribu dalih". tapi aku ni yang mana? macam mana nak jadi pelajar cemerlang macam ni.. =_=

Monday, March 14, 2011

hadiah mengejut, aku terkejut


jom kenal-kenal dengan owner blog dekat atas. cik beyla. tak perasan pulak jadi follower cik beyla yang ke 100.. so, beliau dengan baik hatinya ingin memberikan aku topup RM5..^_^ thanx cik beyla..

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...