Tuesday, April 19, 2011

aku benci blog nie!


kenapa benci blog ni?

klik sini.

buat header guna gimp 2

sekarang ni, aku still belajar buat header sendiri. guna gimp je.. sebab tu je yang aku ada.


ni first header

ni second header


ni yang latest




aku baru belajar buat benda alah ni. sebab tu simple je and tak cantik macam orang lain buat. aku perlukan komen dari semua. sebab aku still nak belajar lagi. ^_^

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...