Monday, March 26, 2012

sape tau kes budak perempuan tipu kena rogol tu?

panjang pulak tajuk ni. =____="


tadi pagi ada dengar radio.
budak perempuan akan didakwa sebab buat laporan palsu yang dia dirogol oleh pakwe dia.
sebab sekarang ni malas nak baca bila kes budah hilang atau lari dari rumah ni.


yang aku tahu, budak tu lari dari rumah ikut pakwa dia.
lepas tu dia mengadu yang pakwe dia rogol dia.
bila doktor check, rupanya tipu semata-mata.


pelik la dengan bebudak ni.
dah takde kerja lain kot.
ingat polis kita ni boleh diperbodohkan?
ingat doktor tak pandai?


tak pasal-pasal kena dakwa dengan polis.
hambekkkk kau.

minda terganggu

beberapa hari ni agak ketiadaan mood.
ada something yang berlegar-legar di fikiran.
but hopefully, semuanya akan kembali kepada sedia kala secepat yang mungkin.


bila mood hilang,
blog pun tidak berupdate.
blogwalking pun tidak terbuat.


 

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...