Sunday, July 18, 2010

AKU DIKEJUTKAN OLEH...........

tengah aku sedap2 landing atas katil..
baru je aku nak melelapkan mata..
baru je aku nak merehatkan badan..
tiba-tiba...
aku disedarkan oleh rumetku..
yang rupanya aku ada keje yg aku belum buat lagi..
kena baca law...
sebab esok kelas law..
and mesti lec law yg suka bertanya itu akan tanya..
lagi2 aku yg dah bape kali kna aim ni..
tapi tu la..
aku lupa topic apa yg dia suruh baca..
uwaaaaaaaa..
matilah aku..
aku penat..
aku mengantuk..
mahu berehat..
sudahlah esok kelas full pg sampai malam..
aku kna kumpul tenaga cukup2..
perlukah aku baca law?
atau aku hanya perlu tido?
n berserah saja di kelas esok?
nanti lah aku pikir jawapannya..

MOOD MALASSSSSSSS!!!

No comments:

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...