Sunday, July 25, 2010

birthday present

nak dimulakan cerita, hari ni my birthday..n pagi2 lagi aku dah dapat hadiah yg paling best sekali..yg memang aku suka la..xkan aku lupa sampai bila2..akan ku simpan dalam kenangan2 ku...

ha..nak tau x apa birthday present yang best sgt tu..tadaaaaaaaaa....tangok bawah ni...




cermin mataku sudah pecah dua...cuba tengok gambar yang aku dah bulatkan tu..uwaaaaaaaaa...sedih woooo...aku menaip ni pn nampak kesan garisan tu..sungguh x selesa penglihatanku.. =(

aku pn x tau macam mana yg boleh jadi begitu,..gerangan siapakah yang memijak atau duduk di atasnya, masih lagi jadi tanda tanya..haish...

tapi tu la..padan ngan muka aku..sapa suruh letak atas katil..kan da ada org duduk..aku tinggal g mandi kejap je..tengok2 da jadi macam tu..sedih sedih..

ada sesapa yang sudi bagi aku cermin mata baru sangat dialu-alukan..hahaha

No comments:

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...