Tuesday, August 17, 2010

saya budak baru belajar

saya budak baru belajar..
kalau salah tolong tunjukkan..

haha..dengan bangganya aku nak bagi tau aku baru belajar cam ne nak print screen...wahaha..itu pun dengan bantuan uncle google..skarang aku dah pandai okey nak print screen..(berlagak)

ok fine!!aku tau la aku kuno baru belajar..bahan la nak bahan..sila gelak...aku pedulik apa...yang penting aku da reti..haha..emo pulak..da buta IT tu ngaku je la..=p

first thing yang aku buat bila dah belajar, aku print screen desktop aku..memang aku belajar sebab nak tunjuk wallpaper aku pun..haha..jom tengok my wallpaper yg aku 'sukeeeee' sangat...



ha..ni la dia..nampak x wallpaper tu?x..x...tu bukan boyfriend okey..itu adalah seorang mamat yg masih budak sekolah yang perasan hensem!! ingat hensem la tu letak gambar banyak2 cam tu..semak je..haha..tu sebenarnya adik bongsu aku..setiap kali aku balik rumah, laptop ni mmg hak milik mutlak dia..suka2 hati tukar wallpaper gambar dia..haish..sabo je la ada adik macam ni..

note: dik, notebook kak ain pun da boleh letak wallpaper..silalah semakkan notebook dia pulak ye..=p

No comments:

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...