Thursday, October 14, 2010

1 hari 1 FELDA

buat pertama kalinya aku join program motivasi untuk budak sekolah rendah. jadi fasi. aku join under PERSADA UM. dengan x ready apa-apa, terus aku setuju nak join. cuak jugak mula-mula. ye la, sebab aku ni bukan pandai layan budak-budak pun. rimas. tapi, sebab jadi fasi, haruslah aku berlakon sekejap. lalala..


itulah muka budak-budak tu dengan fasi-fasi lain. budak-budak ni sangat aktif ya amat. suruh berlakon jadi ultramen serang raksasa, dibantainya dorang lawan betul-betul. suruh buat gaya je pun. haish..

dah tu, ajar la dorang lagu bukit yang cantik tu. suruh volunteer sapa nak menyanyi kat depan, ambik kau. ada tak sampai 10 orang yang x pegi depan. aktif lah sangat. penat nak melayan. selalu budak-budak malu-malu kalau baru start program. ni tak ada nye..

pape pun, memang enjoy sangat lah..

No comments:

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...