Wednesday, October 27, 2010

aku wanita bekerjaya

professional practice. subjek yang aku paling takut. sebab nya? lecturer dia suka tanya-tanya. tak suka.. sebab aku tak tau nak jawab apa.. nama pun professional practice. mesti lah nak mengajar kita jadi professional. kita punya soft skills. cara nak bercakap. cara nak yankinkan orang lain. wah. memang lemah giler aku bab tu. tak reti lah nak bercakap-cakap ni.


mungkin aku akan jadi wanita bekerjaya macam ni.
(gambar hiasan, tidaklah mahu pakai betul-betul begitu)

untuk subjek ni, kena belajar cara buat tender document untuk projek. sampailah nak guna procurement apa untuk sesuatu projek tu. cara nak analisis tender-tender. cara nak pilih kontraktor yang layak dapat tender tu. yang penting, semuanya kena baca!! ouh. lemah.

presentation esok sangatlah menakutkan. tak ready apa-apa pun. sumpah cuak. macam nak ponteng je esok.. haha.

4 comments:

ardinihumaira said...

jum kita jadi wanita berkerjaya:)

Anonymous said...

baru presentation, aik bukan sekarang zaman orang final fah ke?

ENCIK TIKUS said...

nanti 10 tahun akan datang gua nak tengok lu dah jadi wanita berkerjaya keh keh keh

whiteapple said...

good luck :)

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...