Tuesday, October 19, 2010

antara aku dan budak kecik

budak kecik? aku kurang suka sangat.. nak layan sikit-sikit boleh la. layan lebih-lebih malas sangat. haha. kejam ke? tak la sangat.. aku x suka je. bukan aku dera pun. tapi, kenapa budak suka menyendeng dekat aku? kompius betul. terpaksa aku menjaga budak-budak..

bawak budak ke pantai morib

bawak dorang ke fun fair

mereka memang suka melepak kat rumah aku

bawak ke bukit melawati pula

macam mana aku boleh terjebak dengan budak-budak? sebab ayah aku suka budak-budak dan suka bawak mereka ke mana-mana. tapi yang terpaksa jaga? aku juga.. nak buat macam mana. nasib baik mereka bukan yang jenis banyak karenah. baik mengikut arahan. cuma yang paling kecik tu je sangat nakal.



No comments:

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...