Wednesday, March 30, 2011

movie review : sucker punch

hari tu aku ada tengok cerita sucker punch.. sebab nak cepat waktu tu, main ambik je cerita yang paling awal. yang sama time cerita sucker punch dengan hikayat merong mahawangsa.. sebab dah tengok hikayat merong mahawangsa, kitorang tengok lah sucker punch.



maaf, aku tak minat cerita ni.. seriouly aku bosan sangat tengok cerita tu.. lepas tu aku tidur.. tengok 4 orang, gilir-gilir kitorang tengok..

cerita dia tentang budak-budak dari hospital mental nak larikan diri.. kena dengar muzik, masuk alam fantasi lain.. lepas tu berperang-perang.. benda yang sama buat sampai la habis dapat semua barang yang diperlukan untuk lari tu..

tapi ada je kata yang cerita ni menarik.. maklumlah, aku bukan berseni sangat bab filem-filem ni.. apa pun, kalau nak tau, pergi wayang, tengok sendiri ek.. ^_^



3 comments:

qucachahir said...

jalan cerita nye agak menarik..
tapi lagi suke tgk cite unknown.. =)

Browacana said...

Macam bes citer ni...

nabilah_2908 said...

sy tak tgk lagi cite ni...cite merong pun belum lagi...entah bila nk tgk pun tak tau la... ;)

jom ke APA KATA HATI pulak ;
BLOG REVIEW : LIFE IS A WORD

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...