Tuesday, January 3, 2012

alahai lah PTPTN

aku sudah habis belajar.
malahan sudah menamatkan pinjaman ptptn pada semester yang pertama dulu. (tahun 2008)
penamatan pinjaman tu memang dah confirm sebab semester kedua hingga semester terakhir, aku tak terima lagi ptptn. 


tapi...
bulan 12 hari tu aku terima ini...



urusan seri paduka baginda?
dapat tawaran belajar?
jangan mimpi la.
tengok-tengok, daripada PTPTN rupanya.
musykil sekejap sebab aku dah tak ada hutang dengan mereka.





 ouh..rupanya surat perjanjian pinjaman.



bayaran bulanan?
alahai..aku dah habis bayar pun..




6 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

mmg ntah apa2 ptptn ni.

nur anis said...

nuyui : itulah pasal..=__=

Anonymous said...

ptptn malas nak confirm kan data..so die hantar surat, then nak tak nak kite kene call depa utk betul kan data depa.

aduhaiii

HNY 2012..harap 2012 lebih bermakna.hehehe

acap
Ur blog should be in my bwalking list 2012?check it out at ACAPSUUR

Ardini Humaira said...

dni lom bayau lagi ptptn hehehehe lariksssssss

nur anis said...

asyraf ahmad : betul2...kalau tak cukup pekerja, bukak la jawatan kosong..

nur anis said...

dni : bayar dni..jangan tak bayar...hihi

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...