Friday, April 20, 2012

betapa cerianya di hari jumaat

assalamualaikum semua. ^__^


pernah tak ada perasaan yang sangat bahagia bila bangun je pagi, "wahh..hari ni hari jumaat.." kenapa ada perasaan tu? haruslah sebab hari ni hari terakhir bekerja untuk minggu ni. esok cuti. weeehoooo. ada ke orang yang tak suka cuti? siapa yang tak suka cuti, meh jumpa meh. boleh aku tolong gantikan cuti.


tapi bagi aku, tidaklah setiap kali hari jumaat boleh ada rasa keseronokan tu. sebab minggu kedua, keempat dan kelima (kalau ada), harus bekerja di hari sabtu. walaupun setengah hari, tetap rasa macam, grrrrrr...sebab tu bila tiba hari jumaat minggu pertama dan ketiga, super duper rasa bahagianya.


jadi, kepada yang bekerja, selamat bekerja semua.. kepada yang bercuti, selamat bercuti semua. jeles ni dekat orang yang tengah bercuti tu. mesti atas katil lagi tak bangun-bangun.

11 comments:

kathy said...

hari jumaat mmg ditunggu2 ^^

MizzTina said...

yay, esok coti..

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

aku kerja kt supermarket.. tiada istilah cuti dihujung minggu... huwaaaaaaaaaa

norhidana said...

akak pun mcm kamu dik... time jumaat je suke... heheheh tp akak nih tiap kali ada cuti mmg suke heheheh...

sbb masa ujung mingu jelah akak ada masa nk siapkan jahitan akak... kalu hari keje cpt beno ngantuk

Nurul Husna Mohd Hassan said...

saya sabtu memang kena keje half day. hukhukhuk

Unknown said...

Nuurl sangat suka hari jumaaat.. Hari yang ditunggu2..

Selamat bercuti cik comel.. ;)

Kakzakie Purvit said...

Kakak lagilah anis.. abang cuti setiap sabtu, kakak pulak kerja half-day setiap sabtu....boringlah

IntaNBerliaN said...

akak yg suri rumah ni.. xda perasaan gitu.. sbb hari apa pun sama je..hihii

penyuluh perikanan said...

saya follow 380... saya minta anda follow juga di blog saya http://penyuluhpi.blogspot.com/2012/04/ternyata-kotoran-sapi-bisa-dijadikan.html

fieda said...

kak fieda rasa semua hari sama jer sbb kak fieda mmg ari2 duk umah...hihihi

emarieys said...

hari jumaatlah semamngat tinggi untuk kerja..

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...