Tuesday, July 13, 2010

hai lah CD

wihooooooo...rasa semangat dgn background baru..haha..comel rasa tengok ladybird tu..suke sangat.. ^_^

ok..dah tinggalkan pasal background..ouh..harini rasa sangatlah sedey..sebab ap? my laptop x leh bukak cd..huaaaaaaa...T.T x tau ape pasal laptop ni meragam tetiba..padahal sabtu hari tu bukak elok je..haish..saje je nak mengenakan aku..

yang x best nya, aku baru je semangat nak bukak cd kem kesejahteraan hidup haritu..penat je semangat berkobar-kobar.. alih2 x dapat nak tengok picture pun.. sedih lagi skali.. T.T


dah tersadai je la cd tu atas meja..

tapi x pe..biar je la cd tu tersadai..yang penting aku da dapat amek picture tu semua dari zetty.. :)

kat bawah ni antara gambar time kem tu.. =)

'khusyuk dengar kuliah'

group aku tengah nyanyi lagu gurindam jiwa..kalo x salah tajuk la..=p

before jungle tracking..apesal ntah aku senget begitu..

ni baru lumpur cetek

haa..nah..amek kau..dah paras pinggang da


mandi...yihaaaaaa...


upload sikit sudah..picture len buruk2 muka aku..yg ni kurang la sket buruknye..haha.. =p

No comments:

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...