Saturday, August 28, 2010

contest mengapa si dia menjadi pilihan hati


seperti biasa..aktiviti blogwalking sentiasa berjalan...haish..yang ni rajin..tang buat assignment tu malas bebeno..lepuk kang..haha..okey, malas nak bebel..just post kali ni nak join contest lagi..saje nak memeriahkan page blog aku ni..(meriah la sangat..haha..)

kali ni contest oleh cik lynn..contest pasal mengapa si dia jadi pilihan hati..jomm..berjiwang lagi..lalala..





cerita bermula..

watak utama


i bukan heroin nya..i la heronya..i pemalu...

yang ni la heroin nya..^_^


aku kenal fifie waktu form 5..kenal guna phone je..tapi setakat kawan2 je..fifie pernah cakap kat aku..

" kita kawan je tau.aku dah ada awek.."

tersentap aku..terasa macam aku ni gatal pulak..tapi, aku x kisah..memang niat nak kawan je..lepas spm fifie dapat plkn..so, lost contact lah..kitorang memang x pernah jumpa..muka pun x tau..just sms..call pun x..mms lagi la..phone cikai..x boleh mms..haha

kitorang start rapat balik after result spm keluar..lagipun dia dah break dgn awek dia tu..aku pernah g jengka..dia dok sana..tapi ttp x dpt jumpa..sbb dia kerja..sampai la aku sambung belajar kat pasum..aku baru blaja buat frienster..terus add dia..tapi, kecewa giler..gambar dia gambar cartoon..hampeh!!!

tapi, kitorang ttp rapat..aku senang dengan dia..sebab dia sangat kelakar..selalu buat aku gelak..kitorang decide exchange gambar..guna pos je..x lama tu, kitorang declare..tapi, tetap x jumpa..lagi2 dia sambung belajar dekat dungun..aku kat kl..jauh tu..bukan ada duit nak jumpa..dua2 miskin tegar..=p

after 7 bulan couple baru jumpa..nasib baik boleh kenal muka..haha..sampai sekarang, dah lebih 3 tahun dah pun..aku pun x tau, kenapa aku boleh jatuh hati engan dia..yang aku tau, dengan dia, aku sentiasa happy and bahagia..x tau macam mana nak terangkan perasan tu..^_^


note: semoga kitorang kekal selamanya..^_^

5 comments:

Lin said...

diterima..
Good Luck

asrul said...

Sweet betul cerita nie.. huhuhu..
Terharu saya mebaca entri ni. Walaupun saya bukan jenis jiwang dan susah senyum.

nur anis said...

siapa lin : thanx..:)

asrul : huhu..thanx..ala..semua orang lain2 kan..x suka berjiwang n senyum x semestinya x de perasaan kan..

Tapak Kaki said...

kalau kasi gambar pasangan gay boleh tak?wakaka

nur anis said...

tapak kaki : boleh apa..couple jugak..haha

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...