Monday, August 23, 2010

kucing tamak

kali ni aku rasa nak bercerita tentang kucing2 aku...rasanya, macam x pernah je aku buat post pasal mereka ni...

balik hari tu, aku duduk kat emper (beranda) rumah..aku tengok hitam tengah terhendap hendap kejor something...tapi aku x nampak apa..aku bia je..x lama tu dia balik dgn mangsa dia sekali...


mangsa hitam, seekor mengkarung..da mati da binatang tu..tengok betul2, mengkarung tu tengah makan tau...ada lagi daun kat mulut dia..memang x dpt nak diselamatkan dah...hitam yg comot..bape lama x mandikan hitam..da besar,..ganas..



punya la kedekut si hitam tu...bukan nak share dengan kecik..x nak lepas2 mengkarung tu dr mulut dia..tapi last2 dia bg kecik jugak..meby dia rasa mengkarung x sedap kot..

bosan2, seronok tengok gelagat kucing2 ni...kelakar dorang ni..ni baru 2 ekor..belum tengok yg lain2 lagi...adoyai...

3 comments:

Anonymous said...

Waa... si kucing itam tu bukan jelmaan witch jahat ke?

Jelingan pun menakutkan tu..

meowwmania said...

wahh hitam ganehnya...tangkap mengkarung ekk eee akottt....

nur anis said...

jelingan x nak bagi kucing lain curik mengkarung dia..

hitam ni memang suka tangkap binatang2 dekat luar tu...huhu..

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...