Monday, August 2, 2010

festival konvokesyen

yeay..hari ni dah stat FESKUM..suke2..sapa yg x tau FESKUM tu apa, meh sini nak habaq meh..FESKUM tu Festival Konvokesyen Universiti Malaya..so minggu ni start la dorang yg da hbs study ni konvo..patut dorang la yg hepy, ni aku pulak yg hepy..macam la aku ikut konvo skali..sabar..ada setaun agi nak konvo..ish3..

sebab nya aku hepy, sebab time ni banyak gerai2 jualan dorang bukak..ada gerai makanan, gerai baju, gerai tudung n gerai bunga2 nak bagi hadiah kat graduan2 ni..yg aku suka pergi mestilah gerai baju n gerai tudung...seronok sgt dpt cuci mata..padahal bukannya beli pun..hampeh je..

bila pegi FESKUM ni, teringat lak tahun lepas..aku join gerai konvo ASTAR..ASTAR ni kolej pertama..tempat aku stay skarang ni..bila ingat, memang penat sgt..pagi, tengah hari, petang smpai malam dok kat gerai..kejenya membasuh, menyental n mencuci pinggan mangkuk, periuk belanga semua..sebab nya aku ni ajk kebersihan..

ni semua gambar2 tahun lepas..da lapuk pun...tapi tengok je la ye..=p


kesian dia..jauh dia basuh pinggan..


dah bawak dekat dah..seronok duduk dkt longkang..gosip-gosip..


tengok muka2 ceria dorang dpt posing kat kain2 buruk tu..


dah malam pun kami tetap ceria...:)


ha..bukan pinggan mangkuk je, kain pun basuh tau..=p


ni just kenangan2 dok kat ASTAR..kalau x join mende2 camni, x de la kengangan2 best2 nak ingat bila dah habis study nanti.. ^_^

4 comments:

bobiedanbad said...

Unforgettable Moments contest at http://bobiestory.blogspot.com/ RM50.00 will be yours

nur anis said...

hopefully it's mine....=p

Nas said...

wah..ko nie dak UM ea??
pergh..cayalah...
ko amek kos aper disane?

nur anis said...

yup..ko dak um gak ke?
aku amek quantity surveying..

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...