Friday, August 6, 2010

kabhi alvida naa kehna

tiba2 teringat cerita2 hindustan..sebabnya semalam aku baru je tengok citer hindustan..haha...lama giler aku x layan citer2 hindustan ni..agi2 yang citer2 skang..pelakon pun semua x kenal..malas la aku nak tengok...

teringat pulak zaman kuch kuch hota hai dulu...memang time tu semua tengah demam hindustan..siap beli cd, sewa pn ada jugak..semata-mata nak tengok shah rukh khan, salman khan n geng2 dorang yg glamour2 time tu...

cerita favorite aku time tu hum saath saath hain..sehari tu ada la 2 or 3 kali aku pasang..sampai kena marah ngan kakak aku..sebab dia minat citer len..haha..pedulik je..aku pasang je jugak..sebab aku minat sgt dgn salman khan..haha..mengong je..tapi skang ni cd2 tu dah x de..ada pencuri masuk umah aku dulu, boleh dia curik semua cd2 aku!! x guna pnya pencuri..

citer semalam aku tengok citer kabhi alvida naa kehna..best sgt..part kelakar mmg kelakar..part sedih, sampai penat nangis weh...pelakon dia pulak pelakon lama2, shah rukh khan, rani mukherjee, preity zinta, abhishek bachan..



cerita tu citer pasal kisah orang kahwin tnpa cinta..bila dah kawen baru jumpa cinta dorang..sedih2...so, kesimpulannya, kawen lah atas dasar cinta...hehe..

bak kata zetty, citer tu cite lama kot..ntah la..sebab aku pn memang x penah dengar citer tu..maklumlah, da lama meninggalkan dunia tengok hindustan ni..zetty bawak dri umah dia, aku tengok je la..tengok2 best pulak..suke...^_^

No comments:

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...