Wednesday, September 28, 2011

jawatan kosong guru MRSM

sekarang ni tengah ada jawatan kosong cikgu mara. kepada sesiapa yang sedang mencari pekerjaan seperti aku, boleh lah kalau cuba nak try. mana tau, ada rezeki kan. orang kata rezeki ada dekat mana-mana. ^_^   tapi yang tak best nya, rezeki aku je belum ada lagi. masih la menganggur. T__T

layak tak kalau aku apply cikgu mara ni? tapi aku course ukur bahan. boleh tak nak apply jugak? tapi nak apply cikgu apa ni. macam nak apply cikgu pendidikan seni je. huhu. sesiapa nak apply, boleh lah klik link dekat bawah ni ye..tarikh tutup 7 oktober nanti. aku ada masa lagi nak fikir ni.. ^_^




ada gaya cikgu tak? haha

6 comments:

mykhalis said...

mohon je. dah dapat nant baru la pikir nak taknak..heh

Zie Madini said...

hehehe...ada lah gaya cikgu tu. cikgu tantek :) apply lah ea :)

nur anis said...

huhu..memang saya dah tekad nak apply ni..:)

nurul said...

suka pakai dress??www.dresslover84.blogspot.com

Anonymous said...

nak tanya, guru mara ni bleh apply ble ade kekosongan je ke or boleh bg resume je dlu??tq :)

nur anis said...

boleh apply bila ada kekosongan..:)

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...