Friday, September 30, 2011

malu wehh kereta mati dekat fly over..

akhirnya, sesi pengambilan jubah konvokesyen telah selesai aku laksanakan semalam. dah selesai satu benda. tinggal nak tunggu konvokesyen je hari rabu depan. sebenarnya senalam, buat pertama kali aku drive pergi um. first time jugak tu aku drive masuk highway. berdebar-debar giler lah. 


ha.. tengok gambar dekat atas tu pun dah tau betapa aku fokus nya memandu. haha. tapi adik laki aku ada dekat sebelah. tolong ajar. hihi. spec mata hitam tu sebab aku ada rabun silau yang sangat tinggi. kalau tak pakai time drive tengah-tengah hari macam tu, mata mesti sakit dan berair. 

pemanduan aku tak lah lancar sangat semalam. sebab kereta mati dekat fly over. wehh..malu tau. dengan gelabah lagi. nasib baik kereta belakang cool je. haha. nasib baik adik aku yang dekat sebelah. kalau ayah aku, mesti dah kena marah punya lah. hihi.


akhirnya, jubah dah dapat ambik. yeay. ^_^

1 comment:

nuyui a.k.a miss YUI said...

yui dah berbulan tak drive..huhuh..

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...