Thursday, November 10, 2011

logik ke pantang larang ni?

kalau dulu selalu dengar orang kata, "jangan bagi baju dekat boyfriend atau girlfriend. nanti putus." aku start dengar benda tu masa aku sekolah menengah. sorang kawan aku geram bila boyfriend dia bagi baju dekat dia. dia takut putus.

aku tak tau sejak bila pantang larang ni wujud dekat dunia ni. bagi aku, ikutlah kalau nak bagi hadiah apa. yang penting, benda yang elok and ikhlas. soal putus atau tak tu, itu soal jodoh. kalau ada jodoh, tak akan lah ke mana. setakat ni, aku pernah bagi baju and aku pernah dapat baju. alhamdulillah, tak ada apa yang terjadi.

adoi..entah kenapa ntah tiba-tiba je mengarut pasal pantang yang dah berkurun ni. hahaha. 

kata hati : adoi. sebut pasal baju, tiba-tiba teringin nak shopping. lamanya tak shopping.. T__T

3 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

tp yui tiap2 tahun kasi baju/kain pd dia..

lggr pntg gak tu..erm..

Unknown said...

hihi.... btul2.. nk kasi, kasi je la hdh pape pun kat kapel tu.. yg penting ikhlas.. yg menerima lak x pyh pikir mahal @ murah hadiaah tu.huuhuu.... satu lagik.. pernh aevoe dgr, jgn kasi kasut takut pakwe/mkwe tu lari nnt..huhu..

nur anis said...

nuyui : huhu. rasa macam bagi baju tu yang best kan.

aevocaedoe : betul3..ikhlas tu penting..:)

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...