Tuesday, December 27, 2011

buat kalendar 2012 guna gimp

sebelum aku pergi jumpa pipie hari tu, aku berhajat nak hadiahkan dia kalendar 2012 yang debuat oleh aku sendiri.
aku memang suka bagi benda yang aku buat sendiri.

tapi itu semua hanya KONON-KONON semata-mata.
hajat aku tu dah sama macam hangat-hangat tahi ayam. =__=

disebabkan kesibukan aku yang tak lah berapa melampau, aku sempat buat sampai bulan APRIL je.. T__T
tak tercapai hajat aku nak hadiahkan beliau kalendar tersebut..



ni lah muka depan kalendar tu..
tunggu lah kalendar 2013 pulak..haha

10 comments:

munirah said...

untunglaaaah rajin nak buat kan :D

nur anis said...

munirah : huhu..rajin separuh jalan je..

meowwmania said...

slalu buat kalender kat publisher jer senang ready made! hehe..

IntaNBerliaN said...

hihii.. xpa.. utk 2013 buat awai2.. hihii

nur anis said...

meowmania : hihi..saya ni konon-konon rajin la nak design sendiri..huhu

nur anis said...

intanberlian : huhu..tu la... :)

Ckin Kembaq said...

simple..haha

aizamia3 said...

simple taip gebu...

nuyui a.k.a miss YUI said...

nmpk comel..

Akmal Akhpah said...

Kalau sesiapa yang nak design Kalendar 2012 guna GIMP or Photoshop boleh lah download Template PSD kalendar 2012 dengan cuti-cuti rasmi Malaysia kat http://d-lady.blogspot.com/2012/01/kalendar-2012.html

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...