Wednesday, December 21, 2011

melepaskan rindu bersama kekasih hati

weekend lepas aku dah berjaya melepaskan rindu berjumpa si kekasih hati, pipie. ^__^
ye lah..dah nak dekat 8 bulan tak jumpa, akhirnya dapat jugak kitorang jumpa..


tapi 3 hari je lah kan...tak mampu nak lama-lama..
aku nak kerja..dia nak belajar..


yang seronoknya, time kitorang keluar tu, 3 kali kitorang termatch baju..
memang confirm lah tak pernah nak plan pakai baju colour sama kan..
macam tau-tau je kan..haha..


tapi kitorang keluar tu banyak pergi makan je..
hahaha..habis diet aku..
nak tengok wayang, full bukan main..tak penyabar kitorang nak beratur tunggu..


yang lain tu kitorang berjalan je kerja..
sumpah banyak jalan sampai kaki aku melecet.
sumpah ini tak tipu.
dengan sale gila-gila.
tapi disebabkan pipe dah paham benar yang aku suka membazir duit beli baju, kasut dan macam-macam..
maka setiap kali aku nak beli, dia akan tarik aku keluar kedai..
haha..bagus-bagus. tak la aku menyesal duit habis.. ^__^


cuma sementara aku tunggu dia sampai, dapat la aku rembat barang dulu..haha
geleng kepala je dia tengok aku membeli barang. ^__^



inilah dia HAFIFI FIRDAUS.
sumpah dah rindu balik.
lagi 3 atau 4 bulan kot baru boleh jumpa semula. sob sob sob.

4 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

lamanya xjumpa..belajar mana tu?

Juliet_iRa~" said...

wahh :)

seronok jalan2 dgn yg tsayang..heee

xpe..nt ada ms jmpa lagi...msg2 ada komitmen kan..:)

nur anis said...

nuyui : dia kat terengganu, saya kat selangor..huhu

nur anis said...

juliet ira : betul tu...kena bersabar je..:)

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...