Tuesday, December 6, 2011

sangat ketagih mahu shopping banyak-banyak

aku sangat mahu bershopping. lagi sakan lagi lah aku mahu. tapi.... apa yang nak aku beli? 

  1. baju?  -  rasanya macam dah banyak. lagipun sekarang aku jarang-jarang sangat keluar berjalan-jalan. setakat keluar dekat-dekat ada lah. tidaklah mahu bergaya sakan kan.
  2. kasut?  - kasut dekat rumah pun ada lagi yang jarang pakai. satu rak kasut, tengok kasut aku je yang penuh. tunggu lah kalau dah tak boleh pakai.
  3. beg?  - rasa macam tak perlu je. bukan nak pergi mana pun. pergi kerja pun beg yang sama je malas nak tukar-tukar.
  4. tudung?  - sekarang ni memang aku jarang pakai selendang. pergi kerja pun pakai baju kurung. selalu pakai la dengan tudung bawal. tak pun tudung indon tu je. senang. semua baju dah ada tudung yang metch.
so? apa yang perlu nak dishoppingkan? kalau shopping hanya ikut nafsu, lupakan saja. baik shopping makanan. ^___^ (nafsu makan tu. nafsu jugak. -__-")
 shopping asam dan jeruk. memang favorite lahhh..

rindu mahu shopping dengan mereka mereka semua..

4 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

syiok shoping..

tmbh2 tgh duit lbt..hikhik..

two_dots said...

better shopping makanan lg heaven kot. hee~

nur anis said...

nuyui : haaaa..yang tu memang best la..huhu

nur anis said...

two_dots : dah shopping makanan banyak-banyak, lepas tu makan banyak-banyak..memang best lah..:)

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...