Tuesday, December 6, 2011

semakan hutang PTPTN

tadi aku sengaja nak godek-godek website PTPTN. konon-konon nak tengok hutang sendiri. aku pernah dapat untuk semester pertama. tapi lepatu aku dah bayar dan stopkan pinjaman untuk semester kedua dan seterusnya. tapi bila aku semak, aku tengok baki pinjaman aku adalah RM3500.00. dan jumlah bayaran balik pinjaman adalah RM0.00. adakah ini bermaksud aku masih berhutang ataupun record tidak dikemaskini sejak 2008? seriously aku tak faham. ada sesiapa yang boleh bagi tahu tak? hihi.

tapi selamat resit dulu tu aku still pegang. kalau ada apa-apa, bukti pembayaran still ada. ^___^

4 comments:

Unknown said...

anis, mcm abg kwn saye.. die byr tiap2 bulan.. ade la 2buln tuh die terskip, nilai yang perlu dibayar balik pada asal..hurm...ntah la...

nuyui a.k.a miss YUI said...

guna eps ea?? mmg akan kosong..cer tgk belah bwh..ada link ke tgk baki sbnr..

nur anis said...

noriko : kawan kakak saya pun siap bayar loan untuk bayar habis..tapi balance tetap sama macam asal..

nur anis said...

nuyui : yup..guna eps..okey2..nanti saya semak balik..thanx..:)

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...