Monday, April 23, 2012

belajar quilling pulak dah

assalamualaikum semua..


weekend hari tu agak tak ada kerja nak buat. tak juga keluar ke mana-mana. so, masa banyak dihabiskan belajar quilling. try punya try, best jugak rupanya. cuma penat nak potong-potong kertas. nak cari mini paper shredder tu payah jugak. 



ni lah antara hasilnya. bunga-bungaan. 


lepas aku memperkenalkan aktiviti quilling ni dekat adik aku, azee. dia pun dah mula ketagih buat benda alah ni. meja bersepah tu memang normal lah kalau main dengan kertas ni. tengah kitorang sebuk buat quilling ni, adik bujang aku pun sibuk je nak komen. dia kata "asyik bentuk sama je." ahhh..sibuk je. tapi adik bujang aku tu pun sibuk jugak menyemak nak join quilling ni.



see..hasil qulling adik bujang aku tuh. nak buat motor kononnya. cheh!

9 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

cntik apa..leh la wat kad nanti.

kathy said...

mcm best je.. kalau sy buat ntah bentuk apalah jadinya..hehe..

Nurul Husna Mohd Hassan said...

comel la anis... :)

perempuan memang tak leh pisah dengan bunga2 ni :)

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

benda ni memang kena ada kesabarannye untuk membuat.. haha

Unknown said...

comelnyaa,belajar mana eh?teringin juga

saffiya_aleesya @ echa said...

sama laa suka buat benda ni..tp saya tak pandai laa nak buat bentuk2 mcm tu..buat gulung bulat2 jer..leh ajar tak hehehe

norhidana said...

ooooo nama benda alah ni quiling yek... baru akak tau

senang ke susah nk bt nyer yek dik? akak blum penah try lg nih

IntaNBerliaN said...

cantik...!!! biasa org duk tempek2 kat kad :-)

meowwmania said...

rajinnya dia...

kalau kite kem salam lah nak wat mende2 tuh huhuu..

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...