Tuesday, November 1, 2011

berakhirnya kisah si penganggur

alhamdulillah. akhirnya, aku akan mengakhiri zaman pengangguran (bukan zaman bujang). hari ini merupakan hari terakhir untuk aku menjadi seorang penganggur yang berjaya. esok, aku akan memulakan kerjaya baru aku pula. ohhh..serious, aku berdebar tau. dah lama aku tak tengok drawing, tender. mati lah aku.

walaupun gaji tak lah tinggi macam orang lain, tapi tak nak lah aku memilih. belum tentu kerja lain yang aku apply tu aku dapat. tak nak lah jadi "yang dikejar tak dapat, yang dikendong berciciran". (sempat lagi berperibahasa. ^_^)

apa pun, good luck untuk aku esok. ^__^

2 comments:

ztsuhaily abdmalib said...

tahniah anis! kau keje mane? aku jugak yg lom keje! ahaks. ;) anyway kau da lapor diri kat jpa?

nur anis said...

thanx zetty..aku kerja dengan kontraktor. dekat tempat aku je. dekat sungai besar. rezeki kau akan ada jugak nanti..:)

aku baru nak lapor. sebab baru hantar jubah kemarin. huhu. lapor pakai pos je nanti..huhu.

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...