Thursday, November 3, 2011

kasut ni comel sangat. nak beli boleh?

aku selalu belek-belek kasut kat 1 blog ni. blog ni terlalu banyak sangat kasut yang kita boleh order. aku teringin nak beli. tapi aku takut sebab kaki aku payah sikit bab kasut-kasut ni. and tadi aku belek lagi. sampai la aku jumpa sepasang kasut yang sangat lah comel. nak tengok?


comel tak? boleh tak kalau nak jalan-jalan pakai macam ni. agak-agak orang pandang tak. huhu. geram tengok. dah la pink. ada teddy bear pulak tu. ^__^

kalau nak tengok kasut cantik-cantik, boleh tengok blog ni. SHOESHAVEN  mana tau ada yang berkenan nak beli.

2 comments:

sW33tdARLiNG said...

wokey.. pi terjah blog tu kejap

nur anis said...

sweetdarling : terjah jangan tak terjah..:)

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...