Wednesday, November 2, 2011

gaya bertudung si cilik

di sebabkan aku yang menjaga anak buah aku, maka habislah aku kerjakan si budak kecil itu. haha. walaupun baru 3 minggu umurnya, tapi aku dah pakaikan tudung tau. jom tengok gaya bertudung si cilik hana mustika. ^__^





haha. cute kan. kecik-kecik dah bertudung. tudung aku la tu yang aku sarungkan. sebenarnya, time tu agak gerimis. nak bawak hana mustika masuk kereta. sebab tak ada payung, so, aku pun sarungkan la tudung dekat dia. heeeee....

6 comments:

NoR said...

alolo... cute nyer...
sme la ngn kite.. suke sarungkan adeq ngn tudung w/pon laki...hhahah =p

Ckin Kembaq said...

Tudung tak padan dengan tuan..hehe

nur anis said...

nor : alamak. laki pun kena pakai tudung ke. bahaya tu. huhu

ckin : hehe..tudung baby takde la..

meowwmania said...

hikhik...comelnya

kite pon br dpt anak buah :)

nur anis said...

memowmania : really? congratz dear..:)

anna said...

alalal bucuk masham..comel nye..geram!!!

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...