Friday, December 23, 2011

review product compact powder simply sity


ececeh..dah pakai simply sity pulak ko ye anis..

nak bedak yang mahal je. pakai je la yang murah tu. 


sebenarnya, aku takde pun plan nak beli bedak ni..
ye la, make up pun dah jarang sekarang ni.
tapi hari tu akak aku pesan suruh beli compact powder simply siti ni.


aku pun dengan baik hatinya jalan-jalan la tengok product simply sity dekat sogo.
belek punya belek..
tengok-tengok tengah sale wehhh..
harga dalam RM47.80 gitu la..
selalu kan RM 50+++
mana nak menahan ikut beli..
alih-alih, terbeli jugak. =__=


promoter pulak lelaki yang lembut sikit tu..
memang dia promote terus cair aku.
copp..bukan cair aku suka kat lelaki lembut tu.
tidak sama sekali..
maksudnya, cair terus hati aku nak beli..haha..


ni perbualan aku dengan promoter tu.

aku : saya sesuai bedak kod berapa ye?
promoter : emmm..kod 3 rasanya.
aku : ouh..ok.
promoter : ehh..tak..saya bukan nak cakap u gelap tau.
aku : (dalam hati aku, aku tak terasa ponnn. haha)
aku : eh. takpela..memang saya nak cari yang betul-betul match dengan kulit saya pun..

No comments:

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...