Monday, December 19, 2011

ubat sakit tekak yang berkesan dan sedap

sekarang ni memang musim demam ke?.
aku baru je baik demam.
ayah aku pun sama. cuma mak aku je yang belum baik-baik lagi.
batuk teruk je tengok.
sekarang dah pulak jangkit kat anak sedara aku yang kecik tu.


copp..bukan itu nak cerita..dah salah topik pulak. =__=
hari tu time demam aku sakit tegak gila-gila punya sakit lah..
nak telan memang mengerikan.
so, pergi kedai nak cari fishernman..tapi tak ado la pulak..
yang ada strepsils dengan woods. tapi aku tak berkenan sebab tak mujarab ponnn..
akhirnya aku amek woods. tak pernah pulak try sebelum ni..


setelah makan 3 bijik, akhirnya sakit tekak aku baik tu..
sungguh lah happynya..boleh makan nasik dah..
sedap pulak tu rasa gula-gula tu..





 woods perasa cherry. RM1.50 sepeket

 ni dalam dia. ada 6 bijik semuanya. kalau dalam gambar ada 4 bijik je, maksudnya lagi 2 bijik dah cair di mulut aku. :)



..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...