sekarang ni dah mula musim demam kan? sana sini orang demam. mungkin faktor cuaca. dah panas panas terik, minum ais bebanyak. hee. *aku ler tuh*. kan dah sakit tekak sekarang ni. dekat rumah pulak sedozen air coke botol besar tu. mauuu tak sedap je minum gulp gulp gulp gulp.
siapa-siapa yang demam tu, get well soon ye. yang tak demam tu pun, take care ye. pipie pun demam la. get well soon untuk dia juga.
p/s : baru je mohon cuti dari khamis sampai sabtu. semoga bos luluskan. pelisss bos. ^__^
