dah lama bercuti dari edit-edit gambar ni. sekarang ni baru la mula balik kerajinan nak edit gambar. saja nak belajar-belajar guna gimp. photoshop tak ada. ada gimp pun jadi la.
ini gambar original. apa ntah budak dua orang ni buat.
ini pulak lepas di edit. bagi letak budak dua orang ni kat tengah sawah. aku pun tak tau apa adik aku si azee ni buat ntah dengan gaya macam tu
memang aku tengah ketagih edit gambar. lepas gambar ini dan gambar itu, aku belajar lagi. konon nak belajar sampai pandai.. tapi tak pandai-pandai pun lagi.. =_="
baru je nak menjinak-jinak belajar guna gimp.. photoshop tak ada, gimp pun jadi la.. ni pun dah penat nak belajar. dapat la edit satu gambar jadi puzzle.. siapa-siapa yang nak try, boleh tengok tutorial dia dekat sini.