Friday, August 6, 2010

games best!!

post kali ni aku nak cerita pasal game2 yang aku suka sgt main kat facebook..bese la, aku ni memang hantu game..game online ke game kat laptop ke, handphone ke..sume aku tibai...^_^ aku bukak facebook pun sebab aku nak main game..mana2 game baru, aku msti try..kalo x best aku tinggal..kalo best, aku layan sampai ketagih..haha

meh aku tunjuk game apa yg aku ketagih...



PET SOCIETY
game ni game paling lama aku main tau..tp skarang da lama aku tinggalkan..baru semalam aku stat bukak balik..tiba2 rinduuu...



RESTAURANT CITY
game ni da lama sgt aku x bukak..ntah ap rupa pn aku da x tau..sebab da byk sgt aku main game..haha



HAPPY AQUARIUM
game ni pun best..bela ikan..bagi makan..cam bese la..sebab game ni senang je..simple..:)


COUNTRY STORY
game ni pun aku teruk gak ketagih dulu..sampai rumet2 aku panggil aku petani berjaya..haha..skang pn da stop sbb bosan org len x aktif dah..=P



HOTEL CITY
game ni mula2 aku men sumpah bosan..sebab aku sorang je men..lama2 invite org, baru ada yg join..yg ni aku tgh men lagi..tp x aktif sgt..sebab bilik dia kecik2..malas nak hias..


MALL WORLD
yg ni memang aku tengah ketagih..sumpah best..sebab game shopping2 n bukak kedai..ye la, nak shopping kat lua xde duit..dlm game pn jadi la..aku baru je men game ni..lam seminggu gitu..baju2 dia pn cun2..seronok rasa..^_^



BAKING LIFE
game ni lebih kurang macam cafe world..(a'ah la..lupe letak game cafe world kat atas..yg tu pn aku ketagih gak lu..) tapi skang da ad pengganti..lebih kurang je..tp barang yg ni agi comel2..suke..boleh wat cupcakes sendiri..!!



BUBBLE ISLAND
game ni aku tengah geram sgt sekarang..sebab aku da smpai level yg susah..asek mati je..sangat x puas hati!!!xpe, aku still akan teruskan men game ni smpai level last!! haha


note: ada byk lagi game2 yang aku main..tp aku x larat nak tulis...ad yg da lupa pn game ap..^_^

No comments:

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...