Thursday, July 2, 2015

objek mana lebih besar?

Sebelum puasa hari tu, anak buah aku, Tika dah ambik exam. Kemain 3 tahun lebih dah exam kat sekolah. Alhamdulillah, dapat no. 3. Huhu. 

Macam biasa, dapat kertas exam Tika, excited la mommy dia nak nengok. 

Sampai satu soalan ni, geleng kepala mommy dia.

Soalan : Warnakan objek yang lebih besar.


Dannn. Ni la jawapan Tika tu. Dia warnakan beg. Bukan kapal terbang.

Mommy dia tanya.

Mommy : Tika nampk kapal terbang kat mana..
 
Tika : Dekat atas  (sambil tnjuk langit)

Mommy : Besar ke kecik?

Tika : Kecik je..tu..kat atas

Hmm..layankan je la..memang betul pun dia ckp kecik..mmg nmpk kecik kat atas tu..

Wednesday, July 1, 2015

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...