Wednesday, August 18, 2010

kenapa merdeka sekarang x semeriah dulu?


sedar x sedar rupanya sekarang ni bulan 8..kalau dulu, masuk je bulan 8 semua orang x kira lah budak2 ke, orang tua ke, budak muda ke..semuanya sibok...bukan sibok apa..bulan 8 kan bulan kemerdekaan negara kita...semangat apa nak sambut merdeka ni..

teringat pulak time ketot2 dulu...tengok kereta orang, majoriti letak bendera..bukan 1..banyak tau..ada yag siap penuh atas bumbung tu letak bendera...punya lah semangat...kalau y xde kereta pn semangat jugak ap..moto pun letak bendera tau..kalau geng2 baya2 aku dulu pulak macam mana..? yela..sekolah rendah agi kan..nak bawak motor x cukup umur agi..kaki pun x sampai...tapi budak2 kecik ni pun nak jugak bendera..haa..basikal kan ada..sape kata x leh letak...? =p


ha..tengok kereta ni...mana ada ruang semua letak..sekarang ni da x nampak dah kereta letak bendera macam ni..x tau la kalau ada kat mana2 aku x nampak..cuma aku x jumpa da sekarang..


tengok..naik moto pun, bendera tetap besar tau...

rindu pulak nak tengok suasana macam ni...so, kat blogger semua..jom kibar jalur gemilang kat blog masing2....macam kitty mitty buat kempen...selamat menyambut bulan kemerdekaan semua...^_^

2 comments:

sakinah husain said...

kecik2 makan bendera cokelat je. tak kibar. X)

nur anis said...

gula2 dekat bendera tu x sedap..=p

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...