Wednesday, November 16, 2011

air masak untuk kesihatan


air masak / air kosong / air putih / air jarang (versi jawa)
air masak sebotol ni lah yang setia menemani aku di tempat kerja. tegak berdiri di atas meja ibarat seorang teman yang setia. (ayat nak ntah pape je. =__=) tapi memang betul pun. sehari terlupa bawak air masak si peneman setia, memang tak boleh rasanya. cepat-cepat turun ke kedai runcit india di bawah office untuk membeli air mineral.

orang kata, minum air masak banyak-banyak elok untuk badan. siapa yang tak mahukan badan cantik lagi sihat sepanjang hayat kan.

2 comments:

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...