Friday, February 3, 2012

CONTEST : DUIT vs MIMPI by YUI & EZA

 klik banner kalau nak join. 



soalan.
teka jumlah duit dalam gambar ni?


ok. aku memang lemah bab nak teka-teka ni.
tapi cuba je lah kan.
jumlah : RM225.00


impian sendiri?

nak mimpi ada duit banyak-banyak sampai boleh beli apa sahaja yang kita nak. and duit tu langsung tak akan habis. nak mimpi je la sebab memang dah tahu dah kenyataan tak kan dapat punya. ^__^

tapi kalau impian kenyataan, cukuplah nak ada kereta idaman and rumah idaman hati.

3 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

menarik2..tq syg sudi join..good luck!!

Darwish said...

Salam akak...jom join contest saya....Hadiah MENARIK menanti anda !

http://budaxmatacomey.blogspot.com/2012/02/contest-my-blog-is-super-awesome-comel.html

Eza Boom Boom said...

datang round-round ;) menilai entry.. Hihik ;)

All the best :D

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...