Wednesday, August 6, 2014

tat nenas sedap

 

Hari ni je aku dah melantak separuh bekas tat nenas dekat office. Sedap giloooss.. Gebu, lembut dan tak manis. Mula-mula tengok rupanya, macam tak best je nak makan. Sekali makan. Hambekk.. Tak boleh berhenti. Tak bagi orang lain dah. Makan sendiri je. Haha.

8 comments:

MizzTina said...

hamboih..kemain mkn xhengat ye

Noura Qifays said...

tengok gmba je pon dpt agak dh lembutt tat nenas tu..dapnyewwwww

sHaRiNa eLyaNa said...

my fav kuih..sdpnya hihih

Shark Kay said...

kalu dh spearuh kena baham mmg kompom sodap ler tue..
kena simpan sket tu.
nnti merana pula lepas raya mengidam.
hehhe

eynda said...

kalau biskut sedap memang kita je mengadap makan... tetamu pun tak sempat jamah kot hehe..

shaFazie said...

azie suka tart nenas ini drp tart nenas gulung..

nuyui a.k.a miss YUI said...

isi byk tu..nyum2.

Mimi Azirah said...

byknye jem tart tuh

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...