Friday, November 25, 2011

bila office sunyi dan sepi

jam menunjukkan pukul 6.30 petang. sudah habis waktu pejabat. tetapi aku still ada duduk dekat pejabat ni. bersorang-sorangan. borink sungguh. ada yang nak teman tak? heeeee..

jelous betul tengok orang lain semua dah balik. mungkin sudah baring-baring atas tilam yang empuk.tapi aku dok gigih isi borang tender. mata aku dah penuh dengan nombor je..fikir harga je. so, jangan salahkan aku kalau lama-lama aku jadi mata duitan. haha.



kata hati : aku sangat penat. penat otak. time study pun tak penat otak macam ni. T__T

3 comments:

Anisa Hang Tuah said...

berehatlah :)

Mira Maisara said...

xape, balik kerja tito la yer..sbtu cuti kn :D

bobiedanbad said...

cabaran dunia bekerjaya, tabahkan hati!

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...