Thursday, December 1, 2011

kenapa rupa high heels sangatlah gorgeous?

kalau dulu kala , aku memang suka high heels. gigih nak pakai jugak. tapi sekarang aku lebih suka pakai kasut flat. selipar pun aku dah tak suka pakai kalau keluar. aku lebih suka pakai kasut flat. lebih kemas dan lebih selesa. makin flat tapaknya, makin aku suka. kalau kena kejar anjing pun tak yah risau. mesti boleh lari laju-laju.

tapi kenapa high heels ni sangat menawan dan memikat hati. kenapa rupa mereka sangan cantik dan gorgeous. sangat geram. tapi nanti beli, tidak lah nak pakai nya. kasut flat yang dah lusuh-lusuh juga yang dicari.


kasut sangat cantik macam ni. mahunya tak terpikat.


terpaksa menahan hati daripada membeli. kalau tak membazir je kalau cuma dijadikan hiasan dekat rak kasut. karang tengok-tengok ada katak bertenggek. nak tengok kasut cantik-cantik? jom tengok dekat shoeshaven.

9 comments:

zOeY zAu YaH said...

waa samalah..suka btl dgn heels tp yg dipakainya flat shoes biasa ja haha

Juliet_iRa~" said...

alooo cantiknyaa..

huu..tp tau dah kalo beli msti xpakai..haha

Ardini Humaira said...

dni suka heels :D

bobiedanbad said...

akak pun tak reti nak pakai high heels

nur anis said...

zoey zau yah : haha..tau takpe..heels memang tersadailah tak dipakai..

nur anis said...

juliet ira : cantik kan..sebab tau tak pakai tu la yang tak jadi nak beli..huhu

nur anis said...

dni : saya suka tengok je la..huhu

nur anis said...

bobiedanbad : heeee..takpe kak..sihat kaki..:)

armouris said...

info tentang rak kasut - Cara Mendapatkan Ruang Lebih Besar di Rak Kasut

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...