- order lambat sampai walaupun tak berapa ramai orang.
- order air kurang manis tapi dapat yang manis betul.
- mintak limau kasturi tapi muka pelayan blurr sebab tak faham limau kasturi tu apa. =__=
- ada rambut dekat pinggan nasik and bila tunjuk dekat pelayan, dia cuma buang rambut tu tanpa tukarkan nasi and tanpa kata MAAF.
- dah dapat semua makanan tapi tomyam tak dapat-dapat. tunggu punya tunggu, rupanya lupa nak masak. lagi sekali, tanpa kata MAAF. siap nak marah bila cakap cancel je tomyam tu.
memang aku tak nak dah pergi kedai tu..banyak sangat silapnya..
8 comments:
Perasaan: Marah!!
ade ke patut buat pelanggan macam tu??? macam mana na maju kalau layan orang macam tu... manusia2....
banyak kali da jumpe kedai cenggini.. memang sakit at.. tunggu dekat sejam baru dpt.. org lain dtg lambat didulukan.. buat kite mcm halimunan lak.. penampo sekor2 baru tau... hahaha
teruknyee...
tak ikhlas meniage lettew...
huhuu
Ur blog should be in my bwalking list 2012?check it out at ACAPSUUR
hahaha . angkat kaki cpt2 :)
meira : memang marah pun kan..memang taknak jejak dah la..huhu
cik rimau : haha..kasi je penampo...
asyraf : tau tak pe..nak niaga kena la betul-betul kan..
oh aina : nasib baik ada adik yang penyabar dekat situ..tak dapat nak angkat kaki cepat-cepat..huhu
Post a Comment