Wednesday, February 13, 2013

tired.

ohhhh.
seriously penat sangat.

baru je sampai rumah dari felda tenggaroh.
tahu tenggaroh dekat mana?


dekat johor.
daerah mersing..
jauh kot.
6 jam dari KL.


semalam gerak ke sana.
hari ni balik KL.


dah macam office nombor 2 dah tenggaroh tu.
tapi nak buat macam mana kan.
kerja.
kena lah buat kan.



me at felda residence tanjung leman.


^_____^

11 comments:

lukman hakim said...

selamat malam.. :D
salam kenal dari saya

fatin aziz said...

mcm nak terjun je kolam yang kat belakang. penat2 masuk je dlm tu hilang penat..hehe

Brebes VS Lamongan said...

kunjungan perdana kawan salam kenal'y dari blog sebrang sanah. kalu ada waktu berkunjung di blog ane kawan

Farah Waheda Wahid said...

take a good rest yer anis...

MizzTina said...

akak duk johor pun xlarat g tenggaroh dik.. jauh kot...

Cik Syida said...

jauhnya.. tp best blh jalan2 kan,

nuyui a.k.a miss YUI said...

hihi,beselah tu kan..

ayut said...

keje punye pasal kan :)

Kesuma Angsana said...

take yr time & rehat2 badan ye dear

IntaNBerliaN said...

g sana sbb kerja kan...

Masya said...

buat kerja apa sekarang samapi ke tenggaoh sana berjalan .. jauh tul..

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...