Thursday, July 11, 2013

lotion yang sangat wangiiii..


Haaaaa....
Ni lah lotion yang aku rasa sangat wangi..

Sukaaaaa sangat..
Beli dekat cosway..
Dengan harga rm 10.90 untuk member.
Murahhhh kot.
Besar tuu..
200ml.

Sukaaaa bau diaaaa..
Lagi satu, lain orang lain kekuatan bau dia tau.

18 comments:

Mek Onie said...

suka gak losyen ni ! ohsem tahu baunya :D

MizzTina said...

yay, akak pun ada.. pakai lotion ni xyah pakai perfume dh.. hehehe

norhidana miswan said...

udah lama tak pg cosway dik, ingat nk beli clorifil dia... brg2 cosway mmg bagus... akak pun pengguna nyer jgk

shaFazie said...

azie pun guna lotion ini...wangi :D

Syida Rasyidah said...

Anis, ok x.. ada rasa melekit ke, ke rasa macam air je bila sapu dekat kulit?

hehee, salam ramadhan Anis :)

:: Mrs.Eady :: said...

wahhhh mcm best je nie!

:: Mrs.Eady :: said...

wahhhh mcm best je nie!

nuyui a.k.a miss YUI said...

xde plak member kad.

lia said...

akak x reti pakai lotion, rasa melekit he3

HeNRieTTa JoSe said...

ooo...xtaw plak rietta baw dia wangi...pernah tgk juga....besarnye...murah plak tu...

pinky said...

ya ker??? akak sll beli compact powder miyami jer kalau masuk cosway... blh try ni...=)

Cik Puan Rara said...

aah wangi kan.ada kakak opis pakai.bau 1 opis ni.

~AmyLiana86~ said...

blh try nie..hehe

tenku butang said...

waaaaaaaaaa.. mmg wangii.. rm10.90 sapai bila harga tu yea? nk beli gakkk

Pnutz Lotpi said...

hai..

sudi2 la singgah blog saye http://pnutzlotpi.blogspot.com

Siti Asiah said...

akak pun suke...porfumenye pun wangi...beli satu set lagi syok kan Anis...;)

ayut said...

blh ea...len org kekutan bau lotion ni berubah??hebat...

Mimi Azirah said...

losyen nih memg wangi

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...