Thursday, July 3, 2014

mengantuk dan malas

Assalamualaikum.


hari ni dah masuk 5 Ramadhan. Tapi sesungguhnya hari ni sangat mencabar bagi aku. Rasa mengantuk yang teramat sangat sejak dari pagi sampai lah ke petang ni.


bila mata dah terlalu mengantuk macam ni, confirm terbawak-bawak ke prestasi kerja. Sangat malas nak buat kerja. Lagi-lagi kerja nak disiapkan ni, Laporan Bulanan yang dah memang bosan untuk dibuat.


Fuhhh!!


Sangat-sangat tak sabar nak tunggu pukul 4.30 petang. Tapi malas juga nak harung jem.

haaaa..Banyak betul perkataan malas.

3 comments:

..kakNaim.. said...

samala dgn saya..pastu nak harung jem lagi..masyaAllah..

IntaNBerliaN said...

a'aa kalau dah mengantuk, mulalah nak buat kerja pun mls kan

Mimi Azirah said...

kan kan...rse nak tidoo je

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...