Wednesday, May 20, 2015

First time berjauhan dengan anak

Hari ni aku kena kersus dekat institut semarak felda, bangi. 2 hari. Sebelum ni aku gigih balik petang sebab tak jauh sangat. Tapi sebab kali ni tentatif program sampai malam, aku decide tidur bangi je. Kebetulan ada van, naik van je senang.

Dannnn... ni malam pertama berjauhan dengan husna. Aku relax-relax aje. Rasa biasa aja cuma rasa kosong sebab dah terbiasa busy malam.

Tapiii.. relax tu terbantut dengan gambar ni..


Huwaaa... husband hantar gambar ni....


Tak cukup lagiii.. dia hantar ini pulak..


Lagi la buat aku tak senang duduk...


Dan tadiii.. husband call, buat loud speaker, suruh panggil nama husna... husna menyahut.. 2 kali je aku kuat nak panggil husna.. tu pun bergenang air mata.. cover sebab tengah makan..


macam tu la kan mak ayah kita rindu kita.. tunggu tepon tak tepon tepon. Ya allah, semoga aku sentiasa ingat pada mak ayah.


8 comments:

MizzTina said...

alhamdulillah blm pisah lg dgn anak.. huhuhu.. dik, kt bangi ke skang??

nuyui a.k.a miss YUI said...

bil DH JD IBU, BRU KT RASA PERASAN SBNR JD IBU..

Fazleyatul Aini said...

deep T_T

Nursaila Norman said...

olohhhh, tabah2 hehe..sekejap je tu. tapi sekejap pun tetappp rasa lain je kan..haihhh akak pun macam tu..huhu

Unknown said...

serius memang rindu anak bila duk jauh2 kan..tp sbb keje relakan je

macyhumaira said...

mak mana tak sayang anak. kan.. mesti kadang2 rasa relaks sebab biasa busy. tapi tu la naluri..

ckp je.. belum merasa. insyaallah doakan ada rezeki. ya :)

QasehnyaRania said...

alahai sayu j kan
tuntutan kerja

saya hri tu masa suami warded adik ipar minta nk jagakan anak. tp suami x bg saya berjauhan dgn anak. saya sndiri pon x sanggup nk pisah.

Unknown said...

ala.. mesti husna pun rindu ummi dia jugak tu kan. hehe

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...