Thursday, June 4, 2015

rumahku berbunga-bunga


ewaaahhh. Berseri sudah balkoni rumah kecilku. sejak balik Cameron, terus excited nak hias bunga dekat rumah. Semua ni kami angkut dari kampung. Curik sikit bunga mak mertua. 

Pasu beli kat kedai 2 hinggit je yang barang semua dah jadi RM2.12. GST punya pasal.

Lepas ni nak cari rumput plastik tu lah. boleh alas dekat lantai balkoni yang kecik cenonet ni. jadi la kan.

10 comments:

Nurzakiah Hanum said...

:)

norhidana miswan said...

best lah... akak pun suke tp balkoni akak takde blh letak pasu gitu... nk letak bunga pun rasa selamat sbb ada palang tu kan... takde lah risau jth ke apa...

lawo2...

Ms. Kejupenyet said...

Hahaaa comel jep...

dorsett pink said...

Cantik dah la umah dia.. tahniah.. hehe

dorsett pink said...

Lagipun bagus tanam pokok ni. elemenpenyerap karbon dioksida

Kakzakie said...

Seri rumah lain Anis bila ada pokok bunga
Seronok kan tengok perkembangan pokok yg kita ada.

QasehnyaRania said...

xlist ada jga balkoni
blh buat taman kan
jdi lah dr tak ada mcm saya ni haaa

CaHaYaHaTi said...

seronoknya ada tempat nak letak bunga2.. umah ina xtau nk letak mana.. huaaa

Siti Yang Menaip said...

rajinnya nak jaga hehehe.. kalo CT mak suruh siram
pokok dia pun bercinta rasanya..

nini said...

Rajinnya....kite tak berapa nak rajinnnn...hahaha

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...