Sekarang ni musim demam, batuk, selsema kan. Aku dengan suami pun tak
terkecuali. Masing-masing berlumba-lumba batuk. Harap Husna tak
jangkit.
Last week balik kampung. Anak sedara, Aqid dah demam dah.
Mula-mula
bagi ubat batuk je. Punya la payah. Last-last suami yang bagi ubat. Dia
makan kek. Suap Aqid ni sekali. Lepas tu, apa lagi.. Selit 1 sudu ubat.
Muka dia pelik je.
Esok tengok tak baik lagi. Kitorang
bawak ke klinik. Oh. Waktu ni Aqid dengan kakak dia, Tika duduk kampung
seminggu. Doktor bagi 5 jenis ubat. Hambekk. Agak-agak boleh ke guna
cara tadi?
So, waktu tu ada beli yakult. Bagi la dia
minum separuh. Lepastu suami ambik, konon-konon nak sikit. Lepastu
habiskan. Sorok2, Isi balik dengan 5 jenis ubat tu. Pura-pura minum.
Lepas tu bagi balik yakult tu dekat Aqid.
Tapi rasanya sesuai untuk anak bawah 2 tahun je kot..huhu
*** kenapa tak boleh upload gambar..?? -___-"
Monday, February 16, 2015
Monday, February 9, 2015
setahun sudah berlalu
Alhamdulillah.
Genap sudah setahun usia perkahwinan kami. Pelbagai pengalaman suka, duka dan rintangan kami hadapi bersama.
More years to come.
Seriously lupa sangat tarikh ni. Sibuk dengan pindah rumah, sibuk dengan anak. Sekali, eh.. Kejapnya dah setahun. Hihi.
Subscribe to:
Posts (Atom)
