Friday, August 13, 2010

jom berjiwang

ahad hari tu aku tunggu ktm kat mid..tiba2 aku nampak someone yg aku minat..ouh..dengan x malunya aku terus snap gambar nya..depan2 lagi..memang clear habis..nak tengok ke?


tadaa......


haha..gedixx sungguh bunyinya...kalo si fifie ni mmg la aku minat dri dulu.. ^_^


boleh x malam ni aku nak menggedik dgn mood jiwang..lama rasa x berjiwangan ni..haha..x kisah lah..saje je nak hiaskan blog aku ni ngan pic kitorang...bukan senang nak snap gambar dgn dia ni..sebabnya dia bukan gila gambar macam aku..haha..kalo aku mmg pantang nampak kamera..dengan serta merta aku boleh posing.. ^_^



dalam 2 hari jumpa tu 1 gambar ni je la yg xde cacat celanya..ni pun last aku paksa gak dia amek gambar..kalo x kang kempunan bila dia dah balik dungun..even kat KL sentral tu berduyun-duyun org..aku pedulik apa..jnji dapat..haha..memang gedik betul..

oklah..mata dah ngantuk..pagi nati nak bangun sahur..harap bangun..kang ada yg kebulur esok..=p

note : if fifie baca, i miss u..^_^

No comments:

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...