Tuesday, August 10, 2010

yuna

sabtu hari tu aku g jalan melenguhkan kaki..memang sumpah lenguh giler...singgah bukit bintang jap..kejap je..sebab ramai giler org..aku pelik jugak tengok apesal la ramai sgt orang...so, aku jalan dekat sket...nampak ad skrin besar pasang kat situ...tengok n tengok..ouh..rupanya yuna tengah buat perfomance..memang patut la org berduyun-duyun datang...

tapi yang peliknya, apesal aku x dgr langsung suara yuna menyanyi...aku pun dtg lagi dekat..yg aku dgr juz suara lelaki guna mic..dalam hati aku meby pengacara kot..tapi aku tengok kat skrin tu yuna tgh nyanyi lagi..habis tu suara sapa yg pakai mic tu..? aku pn jalan dekat lagi..kat ngan tangga monorail tu..clear aku nampak..suara laki tu rupanya someone else yang tgh buat perfomance..

hurmm..maybe dia geng2 yang selalu buat perfomance dekat bukit bintang tu..sape2 yg penah g bukit bintang mesti penah nampak budak2 muda wat perfomance kat situ..tapi kalau ye pun, jgn la wat time tu..kesian pulak aku tgk kat yuna..even aku bkn peminat setia yuna, tp aku ttp bersimpati..yela, kalau aku kat tempat yuna (ceh, perasan nak jadi artis pulak), mesti aku da menangis da atas stage tu..aku x sure la yuna sorang or ada artis lain..sebab aku x sempat nak tengok..ada hal lain kena uruskan..

aku pun x tau nak salahkan sape..sendiri2 lah menilai...papepun, kita kena lah hormati org lain,baru diri kita dihormati orang..^_^

No comments:

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...