Wednesday, October 20, 2010

short vs tall


perempuan tinggi atau rendah? tinggi nampak cantik. rendah nampak comel. aku? tak tinggi sangat, tak rendah sangat. 164 cm lebih kurang. tapi aku suka kalau rendah. rasa comel je. haish. manusia memag tak pernah puas hati. dah tinggi nak rendah. dah rendah nak tinggi. cubalah belajar bersyukur dengan ciptaan Allah s.w.t.

kenapa aku suka rendah? sebab boleh pakai kasut tinggi-tinggi. kalau dah tinggi, pakai kasut tinggi-tinggi jadi makin tinggi. lagi satu, aku suka tengok perempuan paras bahu lelaki. nampak sweet sangat.


tengok dorang ni. sweet kan. pengaruh cerita korea betul dah aku ni. haha. nasib lah. tapi nasib lah aku dapat lelaki yang tinggi. aku lebih kurang paras bawah telinga sikit. dapatlah aku melaram dengan kasut tinggi juga. tapi dia tak suka pulak aku pakai kasut tinggi. sebab aku nampak lagi tinggi. padahal bila aku pakai kasut tinggi, jauh lagi beza tinggi tu.

5 comments:

cik QasehThya said...

teringin pakwe tinggi dari kite..
ngee~~..
bajet macam comel je nak dongak tengok muke dia kan..hehe :P

nur anis said...

cik qaseh thya : betul betul. suka sangat macam tu. konon nak tiru macam cerita korea..haha

nas said...

nice la kalau ketinggian kamu cm2...
ok la 164 cm..sesuai ngan perempuan...
xde la rendah sgt...
lagi2 sudah berpunya kan...?
hik3...
xyah tingi2 sgt...
susah plak nanti..

jom bace entri terbaru nas klik:

program melancong ke bulan oleh angkasawan

negara ke-2 jadi ke tak nie?

eelobor said...

ok lah tuh, yang penting bersyukur apa yang telah di anugerahkan

Peminat Katie Holmes said...

yg bawah tu memang sweet.haha

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...